Saturday 8 January 2011

Good news

Hahaha! The results was released in such a pleasant way! :)

How weird Semester 2 indeed? I never concentrate, I never worked hard, I rushed every single work and assignment, I went around KL during the study week, even the every single night before the exams I fell asleep non stop, and I just never finished studying the lecture notes!!! I wondered why I've got such a so-much-better results than what I thought. So so unexpected and I feel like very guilty in conscience! =S Anyway, I need not to go back KL earlier for any resit and I can continue enjoying the rest of the holidays with no more awful thinking, teeeheeee!!! =D

I'D COMPLETED MY FIRST YEAR WITH BLESSED AND THE BEST PEOPLE AROUND

This good news really made my day!!! ^^

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

那天回到宽中,下着毛毛细雨。看那些穿着校服的学弟学妹们、穿过那些熟悉的边疆操场阶梯食堂礼堂课室花园孔子像,嗯,一切还是那么的美好、那么的纯朴、那么的令人振奋。只可惜,没了我们的踪影。没了那时候疯狂的嬉笑声。没了我们那几年的青葱日子。没了那时候合唱赛Drama表演拔河校庆义卖运动会的参与感。我只能说那几年的确是人生里最美丽最快乐也最难忘的。我不emo。我不悲伤。我不感慨。因为现在的岁数不再像当初那样可以随心所欲。在毕业后的第四年里,不可思议地其实经历了很多,只因为是独自经历,所以认为这一切的一切是那么的不真实,倒是一直想起高中那段最刻骨铭心的人和事。不管是偶尔还是经常,有时间这样轻轻地回味那段时光,心情一下就轻松愉悦得破表了!就像好的音乐,陪着我长大和曾经陪我熬过这么多的朋友,我不点名,可是想举起双拇指,大赞你们是我有生以来最棒最正确的选择。♥

换个方式继续大爱着你们
谁说不再年少轻狂就等同于不能过得比当时精彩?
我想 在我们年迈的时候 再一起去做一些老人也疯狂的事吧!嘻嘻嘻!=P

3 comments:

  1. 哈哈~~
    对啊~第一年就这么有惊无险的过了~
    希望今年会更好~!

    你唱这首歌的fu很不一样哦~~
    不错喜欢~加油~!

    ReplyDelete
  2. 我最近很想回宽中当老师

    ReplyDelete