Monday 29 July 2013

静伊


She is one of my best friends.
She is one of the best of bests.
She is the best.

I get to know this big gang of besties in Year 2006.
She was the monitor of the class. Cute. Adorable. Funny. Steady.
Never change until today. She is how she want herself to be.
Anyway, she did not have any close female friend until we met. haha.
We're totally two different kinds of girls.
She is Leo. I am Taurus. Different thinking and different personality.

Magic occurred. Many years down, we're meant to be sisters.
HAPPY BIRTHDAY yiyi,
For me, you are just like half of my boyfriend! HAHAHA!!!



She believes in me when I don't even believe in myself.


I am happy to grow up with someone like you.

我相信这就是所谓互补型姐妹情。
我们也互相包容互相体谅,一起生活在吉隆坡念书直到毕业我们分开了
我们思想性格差异真的很大 但不知道为什么就是如此欣赏对方的才华和一切
我的未来男友 一定要像你一样 懂我 疼我 爱我 陪我 笑我 做菜给我 但也要瞪我 告诉我 骂醒我 然后又会心软 借我肩膀靠 再递纸巾给我 买蛋糕给我。 你说过跟我住在一起这么多年 自己的爱情身经百战 但还是觉得自己好失败 都没教会我如何去爱。 不是我不明白 只是我不喜欢try。 懂和爱谁更重?我不知道。 但感觉还是很重要。 如果我没办法遇到对的人 啊不然遇到了 但那个人没办法这样子了解我 你叫我该如何心动呢? 你说如果我嫁不出 你会留小房间让我和你的老公孩子家庭和小狗一起生活 但你还是希望我一定要找到一个很好的男朋友。 这样的姐妹 说出这样的话 我知道感动也不足以形容。

生日大快乐 你快乐所以我快乐 你幸福所以我也很幸福。*XOXO*

No comments:

Post a Comment