Saturday 27 November 2010

莫名其妙

是我太好欺负?是我太容易陷进去?还是我太轻易就相信人?
Have you ever wondered which hurt the most?
Saying something that you didn't meant to, or saying nothing but you actually wished to?

事情好不容易告一段落 又来了一个高潮叠起 出乎意料
有些流言蜚语 只听一面之词是不足以证明就是事实的
如果你曾经认识过我 还无条件怀疑我 或者再加油添醋
我只能说 那就算了 你这样做你比较开心那就继续吧 我懒得解释也懒得争辩
只是你也曾经是我用心交过的朋友 我曾经和你分享了很多事
所以我也花了点力气花了点时间去想想所有的来龙去脉
但最后结论是 没有所谓的对或错 只是我看清了真心和伪装
真的很无辜很无奈 但我更心寒 你那种无邪的眼神 背后到底藏了些什么?
也许 我们一开始就不该认识的 也许 我们只是两个不同世界的人 ="(
哎 算了 这些都将成为过往云烟 我再也不会难过了。



这世界还是存在着很多我很爱很爱的人。
我还是愿意相信真心不假。
这世界还是一样很美很美。
=)

It wasn't because I stopped caring, it was because you refused to trust on me. I'm stuck on rewind, at the same time, I am trapped in the corner wondering why had you walked away from my life. You would never realised how many words remind me of you until you become someone that I no longer wish to remember.
Never judge a book by its cover. Trust only your eyes and heart.

2 comments:

  1. 又发生什么事了?我希望不是,哈哈。
    一句话,要开心,和用另一面来想东西和对待事物,你会得到更多,相信我。>>我可是英国丘吉尔首相,我说的名言你要记得。又来精神分裂症了,lol

    最后一句话我最喜欢,世界是很美很美的,但要附加还是。
    gal,tc.

    ReplyDelete
  2. pan kia,
    有时候真的说不上来。
    但是这次即使我说了多少遍我不会放在心上,
    却不由自主地不停地哭
    没事 哭过就好了 真的

    谢谢你一直以来的关心和问候。(=

    ReplyDelete